Ті, хто стежить за оновленням модельного ряду преміального підрозділу Volkswagen AG, знають, що з 2018 року світовими автомагістралями роз’їждає третє покоління британського купе класу люкс Continental GT. Крім впровадження нових технологій в силову установку, конфігурування кузова і салону, інженери озброїли новинку допрацьованими гальмами.
Базова версія отримала гальмівну систему Akebono, вже випробувану на заряджених кросоверах Porsche і Audi — моноблочні супорта з десятьма поршнями. Комплектація оснащується чавунними дисками діаметром 420 мм і товщиною 40 мм. Сам диск виконаний в традиційній двоскладової компоновці, що полегшує вагу системи, а також покращує охолодження робочої поверхні.
Але тема статті — гальмівна система преміум-класу, яка стала доступна третьому поколінню Bentley Continental GT III/ Flying Spur як опція. Конфігурація включає в себе ті ж десятипоршневі супорти Akebono в поєднанні з композитними дисками діаметром 440 мм (такий розмір вперше був випробуваний на кросовері Urus і досі вважається найбільшим вуглецево-керамічним диском в історії автомобілебудування). Переваги гальм преміум-класу очевидні: зменшена вага механізму, підвищена стійкість до термічних навантажень і витривалість по відношенню до деформацій. Інженери Bentley заявляють, що карбон-керамічна гальмівна система дозволяє зменьшити вагу гальм на 33 кг (в порівнянні до базової версії).
Ціна такої опції, не багато, не мало, становить близько 26 000 доларів, вартість вуглецево-керамічного диска Bentley — близько 8 000 доларів, колодок — трохи більше 1 000. В цілому, небюджетне рішення, але для преміального купе воно цілком прийнятно.